Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 18 januari 2009
Igår var det kalas för maken, vi hade bestämt oss för att bara bjuda på fruktsallad och glass med maränger, det gjorde succe:-) Man kanske inte behöver vara så överambitiös som jag brukar vara med bullar, tårtor, kakor mm. Han fick bara saker som han önskat sig så nu har vi ännu flera svartaväskor med mystiska maskiner.... Snart kommer alla dessa väskor med verktyg behöva ha ett eget rum... Makens bror med Familj stannade kvar och vi hämtade sushi från en av stans bästa ställen, Sakura. Barnen hade kul tillsammans hela dagen och det var verkligen fullfart, Wilma somnade så snart hon lade huvudet på kudden. Å jag med när jag väl kom isäng... Nackdelen med kalas är ju att det blir sååå vansinnigt mycket disk, första maskinen som gick innehöl bara assietter och muggar å nästa blev bara glas och tallrikar, man borde köra med plast fast det är ju så tråkigt!

Min rygg har tagit sjukt mycket stryk nu och jag har konstant jätteont i ryggslutet, kunde knappt sitta på golvet med barnen igår :-( Måste prata med min BM, så här kan jag ju inte ha det. Måste ju kunna röra mig hyffsat iallafall....

IDag ska jag på Formex med min mamma, underbar mässa, vi har dessutom fribiljetter denna gången och det känns lite lyxigt. Faktiskt så är det ju så att det är en branch mässa men mamma har eget företag så hon får gå, synd bara att man inte kan handla där, eller kanske lika bra för då hade väl pengarna sinat fullständigt!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter