Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 2 januari 2009
Vet ni, Wilma sprudlar ju hela tiden och kommer på ord som hon tycker är bra, det gör ju barn.
Min favvo bland de senaste kom en kväll när hon skulle borsta tänderna. Hon gör lltid först och sen kontrollborstar jag eller maken för att se om alla tandtrollen är borta.
Vi har pratat mcyket om tandtroll och att dom kommer om man nte borstar ordentligt, eller om man äter efter tandborstning eller om man äter godis i veckorna osv. Iallafall så heter tandborstning numera i vår familj.

TANDTROLLAR
.
Wilma 'rättar' alltid om man råkar säga att man vill borsta tänderna, då säger hon mamma, jag tandtrollar, kanske ett nytt ord för SAOL?

2 personer tycker något:

Anonym sa...

Vad gulligt! Helt klart ngt jag ska anmana när jag får barn=)

Johanna sa...

Ja tandborstning är ju en form av trolleri så varför inte! =)
Hon är UNDERBAR!! När ska vi leka?!
Kramar!

Skicka en kommentar

Etiketter