Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 16 juni 2009
Gomorron!

VAd skönt det är att vakna när himlen är blå och solen skiner :-)
Har faktiskt sovit riktigt bra inatt och känner mig för en gångs skull ganska pigg! Snart ska jag och Wilma åka och hälsa på hennes nya dagis, vi ska träffa en av hennes fröknar som heter Eva och få oss en rundtur, hoppas att det kommer kännas riktigt bra. Nu sitter fröken och äter det sista av sin frukost och sen är det påklädning och tofs-fixning.

Själv har jag en tid hos BM efter lunch för att se att allt står till som det ska med lillebror, hoppas att mina järnvärden har ökat något iallafall. ska svänga förbi banken oxså och lämna in försäljningskontraktet på lägenheten å kanske gå upp och säga hej till mina kollegor, gissar att dom skulle få en chock över att se mig nu jämför med nästan 10 veckor sedan då jag jobbade senast...

Idag seglar Ocean race båtarna in till skeppsbron, galet jippo det blivit av det där men jag kan inte låta bli att tycka att det vore kul att åka in och se dom och andas lite båt. Visserligen ska dom ju ligga där ett tag men nu är det ju midsommar å annat.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter