Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 29 juni 2009
Igår hade jag en underbar födelsedag, även om den började med en maken som var mer bakis än tillåtet.. Grannen A kom dock ner och rådde bot på det hela och såg till att han fick en fet pizza i sig.

Familjen kom vid 14 tiden och uppvaktade med paket, kändes som om jag var barn på nytt. Jätte roligt! Fick salt och peppar kvarnar från peugeot, spikmatta, handkräm, marimekko skålar å massa annat kul. Av maken och Wilma fick jag en heldag på Sturebadet Haga med ansiktsbehandlig, helkroppsmassage och manikyr eller pedikyr. Den ska utnyttjas när lillebror tittat ut ur magen.

Dagen avslutades med middag hos goda vänner å det var så skönt att slippa tänka på matlagningen... Mina fötter svällde till det 3 dubbla på kvällen och värkte, låg som ett plus i soffan och kunde inte göra nått.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter