Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 30 juni 2009
När man tvättat händerna kan man väl förutsätta att dom är rena, eller?

Förundras över hus fort handhandukarna i badrummet blir skitiga, till kalaset i söndags hade jag hängt upp nya rena handhandukar på krokarna i badrummet, när gästerna gått var dom grå svarta... hur gick det till? torkar man händerna innan tvätt? Märkligt.

Imorse åkte jag iväg för att leverera kökskakel till plattsättaren i huset, skulle bara promenera och hämta mammas bil först. På vägen dig bestämde jag mig dör att slå maken en signal börjar rota i handväskaen efter mobilen å gissa vad jag hittar, inte mobilen iallfall, utan våran trådlösa vanliga telefon... tror min gravida hjärna börjar bli överhettad nu....

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter