Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 14 juni 2009
Blev inget landet i helgen, det har helt enkelt varit för dåligt väder... Måste ju kommit hur mycket regn som helst idag!
Åkte upp till Norrtälje iallafall dock, ville se min mors och min mosters utställning, mycket fint fanns det, hittade flera tavlor jag skulle vilja ha på väggen faktiskt. Wilma var som en solstråle hela tiden och uppförde sig exemplasriskt, visst e det skönt när dom e sådär goa och bara gör som dom blir tillsagda utan krångel! Vi åt lunch på nya Hotellet nere vid ån, där skulle jag gärna bo en natt eller 2 med min kära make, hur jag nu ska få honom att fatta det utan att säga det högt?

Middag blev det hos Morfar och M till Wilmas stora förtjusning, hon körde med dom mest hela tiden och fick såklart 100% uppmärksamhet :-) Vi blev serverade bod lax med romsås och färskpotatis, efterrätten bestod av jordgubbar, blåbär och glass, mums!

Har parkerat mig och mina sammandragningar i soffan nu och planerar att ligga kvar här tills dess att sängen hägrar, tyvärr är det bara skit på TV men å andra sidan så har jag endel bloggar att läsa :-)

1 personer tycker något:

elska sa...

Haha, läser han inte bloggen. ;-)
Ja det är inte klokt vad det regnat i helgen! Vart är sommaren eg?
Kram kram

Skicka en kommentar

Etiketter