Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 6 juni 2009
Lördag=Födelsedag för S

Wilma har sovit borta i natt. Igår var vi på områdets resturang med grannarna S&A, Wilma kom på att hon ville sova hos dom och det hande ingen någon invändning emot. Så vi hämtade kudde, pyjamas, tandborste och alla nallarna och tog hissen 2 trappor upp. Wilma geggade ned sig i deras gäst säng och somnade efter diverse av och påklädning av S nallar. Själv blev jag kvar på balkongen med S hela kvällen, mycket trevligt!

Min mor och jag har precis varit i Solna för inhandling av diverse saker, bland annat fick jag en as-snygg klänning från Bondelid, vem trodde att dom kunde göra klänningar som gravida kan ha? men uppenbarligen finkade det alldeles utmärkt, bara köpa 1 eller kanske 2 storlekar större än normalt :-) Givetvis kunde inte mormodern hålla sig ifrån att shoppa lite till barnbarnet oxå vilket såklart gjorde lillfia glad när vi kom hem.
Nu sover hon lite middag, då det blev morgon redan 05.30 uppe hos S&A men dom får skylla sig själva när deras TV slår igång per automatik 05.10 varje morgon.. Snart är det dags för jordgubbstårta dock uppe hos grannarna!

Maken ska iväg på fotbollen senare, Sverige Danmark på Råsunda och när jag och mamma lämnade Solna Centrum hade dom redan börjar spärra av... kommer bli kaos där inom kort!

Hoppas att ni alla har en mysig lördag och Nationaldag!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter