Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 4 juni 2009
Gomorron!

Man hade ju kunnat tro att när saker och ting börjar försvinna från stress listan så skulle man sova bättre... Icke. Somnade iallafall inte förrens runt midnatt och nu e denna dag i full gång. Wilma och Maken har precis stängt dörren och är på väg till dagis, fröken var lite halft bångstyrig innan dom gick och jag fattar inte varför barn ska drabbas av 8000 impulser av saker dom bara måste göra innan det är dags att gå. Jag menar, alla mornar ser ju likadana ut.

Jag ska fixa till mig och åka ner till Solna för att äta lunch med en kompis, tänkte passa på att lånad deras kopiator och få iväg min förlängda sjukskrivning till min chef.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter