Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 22 juni 2009
Så blev det söndag å vi ville inte åka hem, solen stod högt när familjen äntligen fick upp ögonen strax före 10, själv hade jag redan varit vaken en timme då... Wilma var den som masade sig upp sist... Frukosten serverades på altanen i solen och allt kändes perfekt. Vi gick över till några grannar för att se om dom kunde hjälpa till med trimmern som givetvis givit upp under lördags eftermiddagen. Men det verkar som om vi får köpa en ny... Iställer lånade vi deras trimmer och röjsåg för att kunna fortsätta operation rensning av tomt.


Maken klev i gummistövlarna och påbörjade röjningen, vilken skillnad. Tyvärr hann vi inte ta hand om allt men till nästa gång tar vi med oss en kärra för att kunna forsla bort allt som inte ska vara kvar. Blev alltså ingen kakling igår, det var ju på tok för fint väder. Wilma och jag plockade lite blommor, tvättade ruchkanan, krattade gräs och busade! Solen tog ordentligt och jag börjar fundera på om det kanske kan vara läge att införskaffa i en bikini iallafall? Tror inte jag kan komma i några av dom jag har....

Vi styrde vår väg hemmåt strax efter klockan 17, köerna var enorma, gissar att det var fler som ville stanna länge där ute i det vackra vädret!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter