Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 11 juni 2009
Mätt och belåten efter lunchen :-)
Åt med en kollega som avslöjade att hon oxå är gravid och ska ha i December! Så kul, å stackars vår chef.... Han har det inte lätt men om man bara anställer folk i barnafödarålder som bara gifter sig till höger och vänster då får man ju ta det.

Snart ska jag ner i solna med min mor som har sommarlov, vi ska på apoteket, panduro, pop (som börjar rea idag) å så hoppas jag på en latte nånstanns innan det är dags att hämta Wilma.

3 personer tycker något:

Johanna sa...

Vi har badskummet. Det luktar medicin, sa Elin glatt ;)
Ger mycket bubblor!

L sa...

oj, kära nån! Skulle vi hunnit med en latte oxå? Välkommen på fmlatte imorrn istället!

Elin (Edvinsmamma) sa...

Vi har schampot (2in1) och det är jätte bra till Edvins hår. Hans hår blir lätt att reda ut och just den är parfymfri vilket jag också tycker är bra :)

Kramar!!

Skicka en kommentar

Etiketter