Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 12 november 2008
Inget kaffe!
I morse när jag äntligen orkad rulla ur sängen visade det sig att vi inte hade nått kaffe... hur skulle jag överleva morronen? Dessutom var ju min plan att dra tidigt för att hinna röntga handleder och fotleder innan jag skulle vara på plats på jobbet. Morronhumöret är helt klart inte det bästa utan kaffe.
Tog mig iallafall framåt och hamnade såsmåningom uppe på röntgenavdelningen, nu är jag nog självlysande! Dom tog inte mindre än 16 (!) bilder, 4 på varje hand och 4 på varje fot. Nu är det bara att vänta på svaren.
När jag sedan skulle köra in bilen i garaget på jobbet så hade jag ju givetvis lämnat mitt passerkort hemma.... hjärnan är inte riktigt med när kaffet saknas... När bilen äntligen stod på sin plats kunde jag lösa det här med koffeinbristen och nu sitter jag sådeles vid min plats, stärkt av en kaffekopp och redo för dagens utmaningar!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter