Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 17 november 2008
Borlänge.
Hotell - i natt igen.

Har pratat med Wilma säkert 4 gånger nu på kvällen, hon har berättat ;

C. (min syster) fyller år idag och hon är jätte_glad. När man fyller år kan man få paket, fast Wilma kan inte hjälpa till att öppna. Hon berättade oxå att hon ritat massa teckningar och busat med bästa kompisen Wilma. För sin pappa delgav hon att det bara år små pojkar som fortfarande har blöjor :-D

Själv har jag förgyllt min dag med att köpa ny rakhyvel, har glömt min vanliga på landet så nu köpte jag en ny, kan ju inte låta benen bli ludna lixom. Iallafall blev det en Venus Vibrance, den var ju grym! Mina ben är ASlena nu!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter