Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 5 november 2008
Tänk att Barack Obama Numera är Världen mäktigaste man, helt otroligt. Men kul. Skulle inte vilja ha hans jobb men jag utgår ifrån att han kommer göra det bra.



NAckdelen med att vakna upp borta på hotell är att man inte har en liten sötfröken som kommer och pussar på en och säger -Mamma - Mamma - Mamma. Bara 2 nätter till borta.



Idag ska jag till Östersund, ska träffa Cajsa, hon e min nästan kusin i min extended family. Hon fyllde år igår så jag har paket med mig :-) Tänkte försöka hinna med och ta ett varv inne i stan oxå, skulle vilja hitta nått mysigt Cafe och så suger det lite i shoppingtarmen...

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter