Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 27 november 2008
Hallå TV3, hur tänkte ni nu? Vaddå mäklarspråk? det heter ju radiatorer, prata med vilken hantverkare som helst, eller bygghandlare. Det är bara vi, dödliga, okunniga, tjänstemän som inte vet vad en radiator är. - Skärp er!
Å eftersom jag redan är upprörd över det där tvprogrammet så kan jag ju lika gärna fortsätta. Var det inte så att familjen verkligen ville ha sitt kök på nedervåningen? Jag hörde dom säga det flera gånger och Frankley så hade jag blivit skitförbannad om mina önskemål inte togs i beaktande. Visst det är TV och hej och hå, men den där inredaren han pratade ju bara om vad an ville och han tyckte, nte vad familjen hade för behov och vad dom skulle kunna tänka sig, nä irriterad är vad jag är.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter