Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 8 november 2008
Nu är familjen stolt ägare av ny kamera! Men det blev inte en canon G9 utan en digitalsystemkamera med live wiew från Sony, den är helt galen, sar så fina bilder. Ni ska få se några från landet sen.
Igåe när jag lämnade östersund mötte jag upp familjen på landet, fick en bamsekram eller som Wilma säger en jättepippikram, av Wilma å det var såååå mysigt, tror jag inte släppte henne från famnen förrens hon somnade. Det var 2 andra där ute oxå som var glada att se mig igen, dels maken så klart men även grannarnas hund Nahla, vi har nämligen haft hand om henne oxå.

Igår kväll jöt jag oxh maken av en flaska amarone vin och film, brudens bästa man, mysigt mysigt!

Morgonen började med blöta pussar från söt hund och maken var iväg och köpte kaffe, sen blev det frukost och låååång promenad. Vi var nere vid vattnet och spanade läget och Wilma konstaterade att det var alldeles för kallt för bad!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter