Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 11 november 2008
Inte så många meter ifrån mig ligger knäckebrödet och ropar efter att få bli uppätet, tänk en stor knäckemacka med ost på. Maken håller på att gör en till sig själv. Jag å andra sidan har gått upp så mycket i vikt att jag inte kan äta nått mer, eller inte borde iallafall. Men måste. Hursom kanske jag inte behöver okynnesäta en knäckemacka bara för att jag är sugen på nått. Kanske ska borsta tänderna i stället? Eller helt enkelt fokusera på nått annat, som att vika all tvätt eller sortera strumpor eller nått annat kreativt. MEN det är ju TV kväll i kväll, både desperate Housewifes och Ugly Betty, då kan man ju inte lämna soffan å så blir man sugen på massa onytting.

Apropå tv så kan jag berätta att Weeds har börjat igen och det kommer ju helt klart förgylla mina måndagskvällar. De går på 6:an 22.30 lite sent för min smak egentligen men det är ju inte vidare barnvänligt..

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter