Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 16 november 2008
mitt horoskop lagt. Var gör man det?
Fick läsa min mans horoskop som hans mamma lät lägga när han var nyfödd, hon hade beställt det från astrologi centrum men jag hittar inget som heter så numera. Iallafall så var det ganska kusligt hur mycket det var som stämde, maken har aldrig läst det och för mig var det första gången jag såg det men det var så träffande. Nu vill jag ju ha ett på mig och Wilma oxå, frågan är bara var man beställer det!

3 personer tycker något:

Linda sa...

har jag inte hört talas om, men det lät spännande!

Anonym sa...

Ja, spännande! jag vill med ha! =)

Lisa Christensen sa...

Kan rekommendera den här astrologen: http://www.jacobastrolog.se/ Otroligt bra!

Skicka en kommentar

Etiketter