Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 9 november 2008
Vilket mysigt kalas.

Wilma uppförde sig exemplariskt ;-) och försökte föra alla barn nöjda. Det märks att kon börjat leka med barn på ett annat sätt än vad man gör när man är liten. Bilder kommer i morron.

Som vanligt för dessa söndagar så var det dags för mig att lämna familjen och jag är nu i umeå. Hade en fruktansvärd flygning hit läs mer om den här men har nu iallafall bäddat ner mig i min säng. HAr varit ute och druckigt öl med 2 gamla kollegor som numer pluggar här uppe och det var super trevligt, att jag inte kommit på att som bodde här tidigare...

Nu ska jag sova, sen blir det jobb i morron och därefter tillbaka hem till mina älsklingar.

1 personer tycker något:

elska sa...

Tack för komplimangen om klänningarna! =)
Synd bara att jag inte har så mycket tid att sy nu när jag har börjat att jobba...

Skicka en kommentar

Etiketter