Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 16 november 2008
Jag är i Piteå, min familjen är hemma, Ytterligare en söndag då mamman behövde lämna hemmet för jobbet. Snart är det december har lovat mig själv att jag inte ska ha en enda natt borta under december, då ska jag bara vara hemma och mysa med familjen. Så jag räknar ner. 6 hotellnätter kvar i år, efter den här är det bara 5.

Är ganska trött idag så jag tror det blir till att sova tidigt, gick inte och lade mig förrens vid 02 i natt. Efter en god middag med vin hos svärmor tillika Wilmas underbara Farmor så slutade kvällen hemma hos ass tillsammans med grannarna, vi drack mera vin och pratade skit och lyssnade på musik. Typ allt som var poppis från 1991 och fram till nu. Wilma somnade inte förrens 22.30 kanske, hon satt i soffan och lade puzzel och var super glad och nöjd.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter