Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 20 november 2008
Vi för sov oss idag, TV:n slogs igång vid 06 men eftersom maken avslutat med att kolla på TV i sängen så var ju ljudet minimalt vilket resulterade i att vi försov oss en hel timme!!! sen att maken inte klev ur sängen på ytterliggare 40 minuter gjorde mig på mindra bra humör men jag får väl leva på gardagskvällen :-)
Wilma slog upp sina blå och deklarerade att idag är det torsdag och då får vi pannkakor till middag... Då var den saken bestämd!

Jag har ett mission idag förutom attt jobba dårå och det är att ta mig till en skräddare som kan fixa till mina nya jeans. Världens snällaste svärfar kom hem från USA och hade med sig ett par supersnygga ECKÖ brallor i slimfit men dessvärre i 2 tum förstort i midjan så jag hoppas att en skräddare kan snida till dom för jag vill verkligen ha dom!

1 personer tycker något:

Johanna sa...

Hej! Hoppas du mår bra nu... Vill gärna ses snart!
Men du... de där 8 kilona är på skoj va???

Puss o kram!

Skicka en kommentar

Etiketter