Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 4 november 2008
Lämnade min lilla sötnos och S i morse, S skulle vabba för en nästan alldeles för pigg tös och jag for till Örnsköldsvik. Nu är jag här och saknar dom där hemma, det värsta är nog att jag inte får kramas med dom förrens på fredag.

Har som tur är dock fått prata med både Wilma och S under dagen idag, lite svårt är det att hinna med när Wilma pratar, hon babblar ju om allt samtidigt och berättar gärna om saker hon ser.

S berättade att en granne hade kommit över med en hel låda ägg (dom har höns på sitt landställe) och Wilma hade lyckligt utbrast

- Pappa, nu kan vi göra massor med pannkakor!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter