Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 20 november 2008
Nar vi satt och åt pannkakor till middag idag så ville Wilma ha mera mjölk i sitt glas.

- Mamma jag kan hälla, jag kan själv
-nää vi kan göra tillsammans föreslår jag.
- det är så lite i, jag kan själv!!

Ok tänkte jag hon får väl prova och jag får skura mjölk, MEN hon fixar det, galant, min lilla plupp börjar bli stor! *stolt mamma*

Sen berättar hon att när hon blir stor vill hon ha lika fina naglar som jag, eller vackra som hon uttrycker det :-) Maken frågade då henne hur hon ska betala och vem som hade pengar, då pegar lillfråken på sin far och ser alldeles lycklig ut! Pappa ska det säger hon!
Gissa om S inte blev så glad över sin fåfänga dotters vilja... men, sådan mor sådan dotter!

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter