Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 26 mars 2009
Wilma håller nog på att bli förkyld....
Efter dagis idag förljde vi med en av hennes kompisar hem, dom lekte förfullt och jag och kompisens mamma satt och drack kaffe och snackade skit.
Efter en stun kommer Wilma springandes och då är snuvan ett faktum, det rinner från näsan. Vi torkar såklart och leken fortsätter. Sen vi kom hem så har det bara blivit värre, hon satt vid matbordet och snörvlade och lät jätte täppt. lite lagom röd runt ögonen oxå... SUCK!
JAg ska til borlänge på kundbesök i morron å det går inte att ställa in, dom har invigning av nya lokaler och jag har lovat att vara där. Hoppas att maken kan vara hemma om det skulle behövas!


Nu ska jag ägna mig åt den fantastiska sysselsättningen - betala räkningar!

2 personer tycker något:

Anonym sa...

Hoppas att det inte blir värre!
Edvin var snuvig för någon vecka sedan, men det slutade där och nu har det gått över (peppar peppar)...

Kram

A & Lilla P sa...

Usch, inget kul med sjuka barn... Hoppas hon snart kryar på sig!

Skicka en kommentar

Etiketter