Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 20 mars 2009
Äntligen Fredag!!!
Jag är helt slut idag, var ute igår och bowlade och åt mat tillsammans med trevligt sällskap, var dock inte hemma förrens klockan var 12 på natten, maken och dottern sov som grisar när jag väl entrade hemmet. Givetvis blev morgonen lite seg och jag somnade nästan om med huvudet i kaffekoppen...
Jobbade iallafall och hade en ganska effektiv dag, undrar om man blir effektlvare om man är trött eller om det bara känns så?

Maken var i stan efter lunch och träffade några VIP. Givetvis blev han klar tidigare än väntat och ringde mig, han visste inte hur han skulle ta sig hem om inte jag kunde hämta... jo jag tackar ja, åkte in och hämtade upp honom och skickade mormorn att hämta Wilma, vilken karl man har... kollekivtrafiken är inget för honom.

Wilma och jag sitter och myser i soffan nu, egentligen borde jag fixa här hemma inför visningen på söndag men det får bli först i morron, måste en sväng till ikea och käpa lite lådor att lägga grejjeri som inte ska vara framme. Dessutom skulle jag behöva inhandla lite till balkongen så det blir väl jag och alla andra som precis fått barnbidrag på ikea!

Ikväll blir det lugnt här, några vänner kommer över och äter bakad potatis med oss och sen blir det let´s dance :)


0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter