Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 11 mars 2009
Har fått två utmärkelser både av Johanna och Malin å jag blir så glad, det värmer så mycket när man får sånt här!

Med utmärkelsen så följer några regler:
1. Ladda upp awarden i er blogg.
2. Länka till den som du fick awarden från.
3. Länka till 5 personer som du vill ge denna award till.
4. Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras bloggar.


Givetvis få vill jag ge den vidare till några fantastiska personer och bloggare, först så går den såklart tillbaka till både Bästa Johanna som är mamma till underbara Nils och Malin som är gravid med sitt första barn, finns det en större händelse än att bli mamma?
Jag vill oxå ge den till Elska som är min fantastiska svägerska och mamma till två små underbara töser. Till min bästa underabaraste syster som lever på 38 kvm och är bäst på alla sätt. Och sist men inte minst till Edvins Mamma som är mamma till en underbar liten grabb vid namn Edvin!


2 personer tycker något:

Anonym sa...

Tack söta du, va glad jag blir!

elska sa...

Åhå,'fantastisk svägerska' :-D , tack så mycket!!

Skicka en kommentar

Etiketter