Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 12 mars 2009
Min sötast Wilma ville blåsa håret efter kvällens bad!

Det är stort i det här huset.

Hon brukar hata när jag gör det på mig själv och däga att hon får ont i öronen, men idag ville hon att vi skulle blåsa. Superduktig tjej stod och gjorde grimaser mot spegeln medan jag fixade med håret å vilken liten prinsessa jag har, hon kan vara den vackraste. (jag partisk, nääää vaddå?? ;))



På dagis var det föräldrafika idag, mycket trevligt och såklart var väggarna tapetserade med deras alster, varje månad får barnen rita en gubbe som först sätts upp på väggen och sedan sparas så att man ska kunna följa utvecklingen, jätte kul idé! Iallafall så kunde jag snabbt lokalisera lillfrökens och hon hade gjort en med pippitofsar såklart!

3 personer tycker något:

Caroline sa...

Sötaste.

Jaja, det var inget påhopp. Jag håller så klart med. Dålig B. B B.

Orka gå in på min blogg utan att rösta i den nya, häftiga omröstningen....

Unknown sa...

det ska börjas itid!! Jag kommer skratta sen när hon är 16 och vill blåsa håret 22 på kvällen för att hon ska ut, då är det du som tjatar om att det ska vara tyst!!

Men små prinsessor vill oxå göra själv!!

Anonym sa...

Det är klart att hon vill föna håret precis som mamma brukar göra :)

Hur gammal är hon?

Skicka en kommentar

Etiketter