Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 14 mars 2009
Maken och jag spenderade gårdagseftermiddage på NKs avdelning för barn, det hade kunnat bli dyrt. Gick och nöp i allt som var ljusblått och jag bara älskar Petit Bateaus barnkläder, ska shoppa sånt sen. Hittade ju givetvis massor till Wilma oxå, varför inte en rosa badrock från Burberry? Eller en midsommarklänning från Hilfiger? Synd att man inte är miljonär.

Sen var det dags för maken födelsedags present, Labero på hamburger börs! Vi blev visade till vårt bord som låg precis längst fram vid scenen, kunde man få bättre platser egentligen?? Fast lite läskigt att sita där, han blandar ju alltid in gästerna i sina shower. 21.30 entrade han scenen när alla var mätta och belåtna och han bjöd på en show i världsklass. Maken har aldrig sett honom tidigare så han riktigt imponerad, vet ni att han gick rakt igenom benen på en tjej???? Alltså det är fysiskt omöjligt, ändå gjorde ha det! Själv tycker jag att de grejjerna som sker framför näsan på en men fort, rep och fåglar är helt fntastiska, vilken finger färdighet! Maken är iallafall mycket nöjd med kvällen och om ni vill se nått häftigt, boka biljetter till Joe Laberos show, den går fram till april!

2 personer tycker något:

Anonym sa...

Ohh så spännande,låter som en jätterolig kväll =)

Anonym sa...

Oh, han skulle jag också vilja se! Han var ju en "idol" när man var liten och såg på 24-karat (visst hette programmet så?)

Ja, det är birstas ikea vi har varit på. Gud så jag älskar det stället. Nästa gång tror jag bestämt att jag far med någon kompis med barn och avslutar dagen på "drakborgen". :)

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter