Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 17 mars 2009
Byggloven är klara!!!!
Idag kom alla papper tillbaka från kommunen och det är beviljat, vilken tur :)
I morron lägger vi sista handen på fabriksorden och sen är det bara att vänta, husleverans vecka 25!

Efter jobbet idag var jag och träffade min föräldralediga kollega M med dotter, passade på att provköra buggan på riktigt med barn i å den är ju verkligen super, nu känns det helt klart som bästa valet! Vi utbytte skvaller med varandra och hade super mysigt!

Tog mig i kragen vad gäller blutsaften oxå.... det kan vara det äckligaste jag smakat, kväljningarna var ett faktum och jag fick snabbt kasta i mig en ballerinakaka och massor med bubbelvatten, ska jag behöva dricka det där varje dag?! hua.



5 personer tycker något:

Anonym sa...

Kul att du kom förbi idag! Vi hörs snart igen! Kram Malin & Leah

Anonym sa...

Va roligt med ett husbygge! Ska ni bygga helt själv eller har ni köpt ett hus som ni ska flytta på?

Kram!

Anonym sa...

Kan du inte ta ngt annat en blutsaft? // Isabell

elska sa...

Ja det tänkte jag med, kan du inte få järntabletter istället?

Caroline sa...

CC= Creative Club.

Ja, varför skulle det inte gå bra? S:/ Nu förstår jag ingenting. Kom hem till mig på torsdag du.

Blutsaft is the shit. Drack inte Mormor det förut?

Kräm

Skicka en kommentar

Etiketter