Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 3 mars 2009
Igår på väg hem från dagis ramlade Wilma och slog i sitt högra knä, det blev ett runt och ganska ordentligt blåmärke men det var ingen fara, lite ont hade hon förstås men det gick bra.
Idag dock på vägen hem från dagis, trots att hon gick, halkade hon och slog i samma knä på samma ställe - det blev inte bra. Stackars liten, hon haltade hem, jag fick ju inte bära och små snyftade hela vägen, väl innanför dörren så åkte strumpbyxorna av och då hade det kommit blod...

- Mamma, det är blod, som Lotta!! (på bråkmakargatan)

Helt förstörd blev hon och har ringt till både sin Pappa och sin Mormor för att dela med sig av katastrofen, nu har vi avhjälp en del med Bamseplåster och Pippifilm, men jag kan ju tänka mig vad det kommer göra ont, blåmärke på blåmärke å så en rejäl smäll mot knäskålen, så många kramar till Wilma idag!!

1 personer tycker något:

Johanna sa...

Men lilla skruttan! Det låter inte alls kul!
Många kramar och lite blås från oss också!!
// Johanna och Herr Nils ;)

Skicka en kommentar

Etiketter