Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 9 mars 2009


Givetvis börjar jag fundera på pojksaker och pojkrum å blått... Mycket som inte ska vara rosa helst :-) Efter lite runtsurfande så fick jag till en ganska bra början, inget handlat men planeringen har satt fart :-)

3 personer tycker något:

Anonym sa...

Varför begränsa färgerna din son kommer ha tillgång till? Vad är det för fel på rosa?

Anonym sa...

Grattis till lill-killen i magen! Måste kännas toppen att ha "en av varje" :)

Såklart att du ska köpa blått. Älskar att klä upp min son i blå kläder och hellst med bilar och traktorer på :)

Anonym sa...

hoho, jag ska se till att han får annat än blått :E

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter