Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 24 mars 2009
Promenerade till posten tidigare idag för att lägga färgsättningen till huset på lådan. So far so good. På vägen därifrån när jag ska korsa vägen, vid övergånsgstället, (det är dessutom 30 i hela området) så börjar jag gå och bilen som närmar sig bromsar, jag går ju inte så fort eftersom jag har väldig ont i ryggen och svanken, då när jag nästan kommit halvägs förbi honom (jävla kostymfjant i leasad v70 *fördomsfull, jag? näää inte alls ;)* ) då tutar han på mig och lägger om ratten lite å så trampar han gasen i botten och drar förbi bakom ryggen på mig, vad är det för fel på folk????

2 personer tycker något:

Caroline sa...

Du är modig som har en så positiv syn på folk. Varför skulle det inte vara fel på folk?

Anonym sa...

Det är så jävla otrevligt när folk gör så, som att man har berövat dem 10 sekunder av deras liv som de bara måste ta igen.

Fin blogg föresten, jag gillar att den var lite anorlunda :)

Skicka en kommentar

Etiketter