Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 23 mars 2009
Wilma hade spindlar i sängen i natt... Vid tolvtiden ville hon komma in och sova i vår säng, det har ju inte hänt på flera år, det blev hur trångt som helst och den enda som kunde sova var nog Wilma.
Maken och jag har dessutom ett stort dubbeltäcke och Wilma är ett barn som gärna sover utan täcke... tänk er hur det blev.

I morse deklarerade hon dock att spindlarna bara var på låtsas och att hon skulle sova hela denna natt i sin egen säng.


Sista (?) visningen har varit idag, några nya kom hit och spanade och mäklaren var nöjd budgivningen startar i morron. Mäklaren sa att genomgående för alla som varit här är att dom upplevt lägenheten som mycket fin och mysig. så det bådar gott men man ska inte ropa hej ännu... håll tummarna för oss!

4 personer tycker något:

Anonym sa...

Jag håller absolut tummarna för er :)

Vilken tur att spindlarna bara var på låtsas...hahaha, liten busunge hon är! Men det är klart att det är ju mysigt att ligga mellan mamma och pappa ibland!

Unknown sa...

Åh vad spännande o verkligen nervöst med visning o försäljning!! Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!!

Kramiz

Anonym sa...

Men hua! Jag hade inte heller velat sova i min egen säng om det var spindlar där. :oP

Anonym sa...

Jättespännande med budgivningen, hoppas det går bra! Får man fråga vart ni bygger huset? Och vad det är för hus?
Jag är alltid nyfiken på sånt för vi byggde ju vårt hus själva, 2002.
Lycka till! Hihi "roligt" med spindlarna!

Skicka en kommentar

Etiketter