Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 31 mars 2009
Snart är det ju dags för påskäggen, hade jag heeeelt förträngt, frågan är nu vad jag ska lägga i dom.. Frågade Wilma vad hon ville ha i sitt och fick svaret:

- En klocka och en Spade å kanske en kratta å mamma en kjol, men sen är det bra

Skönt att hon inte sa godis iallafall för det känns inte som en bra plan


Vad kommer ni lägga i era påskägg??

Har en till undering kring det där med ägg, när jag och min syster var små fick vi alltid leta efter äggen, kanske det är dags för Wilma att få gå på skattjakt, eller tror ni hon e för liten för det?


4 personer tycker något:

Anonym sa...

Kanske en kjol?
L

Anonym sa...

Ella och Wincent har haft skattjakt. MIna kommer få pysselsaker i sina ägg godis får de iaf och säkert av ngn annan/ isabell

Elin sa...

Haha, så himla roligt vad folk går på aprilskämt med ;)

Edvin ska få lite leksaker, eftersom han inte äter godis så får han russin och lite kex istället :)

Kram

elska sa...

Jag tror absolut inte att hon är för liten för skattjakt, ni får anpassa ledtrådarna bara. =)
Kajsa får leta påskägg för andra gången i år. Jag tror de kommer få varsitt klädesplagg, och kanske någon mindre leksak också.

Skicka en kommentar

Etiketter