Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 16 mars 2009
Kom med posten idag, det var fabriksorderbeställningen till huset - jippi! Känns som om vi e på g nu. Bara en liiiiten detalj, dom ville ha tillbaks den om 2 dagar.... å hur tänkte dom då??? Ringde givetvis på en gång men hon var inte där, får ta tag i det i morron.

Maken och jag ska sätta oss ned i kväll och gå igenom vad vi vill och inte vill och göra en lista med frågor som vi måste dra med vår kontaktperson på onsdag. Dessutom har inte byggloven dykt upp här ännu... å inte heller köpekontraktet på tomten så vi har inte lyckats få fram några spärrförbindelser för kreditivet går inte att lägga upp förrens man äger tomten....

Gick in på Bosch hemsida för att se hur maskinparken kommer se ut, tror ni inte det visar sig att den modellbeteckningen som vi fått från leverantören inte stämmer??? Hittade varken kylen, frysen, diskmaskinen eller inbyggnadsugnen... suck. Jag vill ju veta hur dom ser ut och vad dom har för funktioner.

1 personer tycker något:

Anonym sa...

Då kan jag förstå att du vill bli snittad!

Hittar ni på för något ikväll då?
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter