Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 29 mars 2009
Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Lördagen började ju toppen och Wilma och jag gjorde oss i ordning för handlingsturen, stoltare dotter får man leta efter, hon skulle ju få följa med mamma och gå i affärer. Vi började med Solna Centrum och hon gick snällt och höll mig i handen samtidigt som hon babblade heeeeela tiden.
Det var efter det som det inte riktigt blev som vi ville...

Började styra vägen mot ica maxi men så långt kom vi inte, precis vid infarten till rondellen blev vi påkörda. Jag stod still men det tyckte inte han bakom var en god idé så han brakade in i häcken på bilen. Efter att ha konstaterat att han var en klantskalle, Wilma mådde bra och bilen klarat sig hyffsat bestämde jag mig för att det kunde vara läge att åka upp till närakuten. Där fick vi träffa sköterska och läkare som kollade oss, Wilma fick godkänt på engång och hon hade ju inte heller ont nånstanns, själv blev jag skickad till KS med grymma smärtor i svank och bäcken.

Så halva dagen spenderades på KS, dom gjorde först UL på bebisen, som tack och lov mådde bra, sen kollade dom min rygg... blev givetvis inskriven på kirurgen där alla trauman hamnar oavsett storlek så det var ju en heldel som prioriterades före mig. Dom klämde och kände och konstaterade att visa kotor var ömmare än andra och att musklerna hade fått sig en rejäl törn. Dom ville ju inte röntga såklart så jag blev hemskickad med Citodon och ordinationen vila.

IDag gör det ommöjligt ännu ondare så jag ska inta ligglägge och tycka synd om mig själv!

5 personer tycker något:

Carolina sa...

Usch, läskigt att bli påkörd - hoppas du snart mår bättre, och skönt att barnen mår bra!

Johanna sa...

Nämen usch vad obehagligt!!! J*vla idiot (den andra bilföraren alltså...).
Jätteskönt som sagt att båda guldklimparna mår bra! Men hemskt synd om dig... Som om du inte hade ont i ryggen ändå... :( Hör av dig om du behöver hjälp med nåt!!
Stor kram!!!

Milla sa...

Men fy vad otäckt! Skönt att det gick så bra ändå. Hoppas du får en bra dag trots allt :)

Elin sa...

Fy va läskigt!
Vilken tur att det gick bra med Wilma och bebisen i magen...men hoppas på att du slipper få några problem med ryggen efter detta!

Ligg och vila ordentligt nu!
kramar

elska sa...

oj vad otäckt!
Kraam!

Skicka en kommentar

Etiketter