Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 10 mars 2009
Wilma vaknade upp och sken som en sol.

- Mamma det snöar, nu kan du hämta mig med pulkan!!!

mmmm eller hur, helst hade jag tagit bilen till dagis idag men vad gör man inte för det där trollet.

I morse var det utvecklingssamtal på dagis och det enda som inte var tokpositivt om vår lilla solstråle var att hon kan vara ganska envis. Fast det kan ju vara bra. Ibland iallafall. eller?

Just nu softar jag i soffan, jag är trött. zappar på TV:n och på 3:an hittar jag Ophra, shit, nu har hon tagit dit barn med extrema begåvningar, ibland unrar jag om det är barnen själva som vill allt det där eller om det är föräldrarna som njuter av att ha sina barn i rampljuset. Visst e dom superduktiga men hurdan är deras barndom?

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter