Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 3 mars 2009
När det var dags för middag ville Wilma inte ens gå till matbordet, det gjorde för ont. Maken och jag lirkade lite och fick iallafall fram lite haltande. Knät är svullet och röd/blått.
Sen var det dags för duschning av det lilla trollet, hon satt i badkaret hela tiden och när det till sist var dags att kliva ut så halkade hon och dunkade huvudet i kanten :-( Inte hennes dag idag. Det gick iallafall bra och efter en stor kram från sin pappa så var det ut världen.
Men knät ser riktigt djävligt ut och om hon har för ont i morron får vi väl ta och kolla det. Hon gick dock mycket bättre innan sänggåendet!

1 personer tycker något:

Anonym sa...

ååå. Söt. Hon ska ju inte ramla sådär! Ramla är dåligt. Jag mår dåligt av att min bäbis ramlar.

Du får krama lite extra på henne. Från mig. Kanske jag ska göra ett plåsterkort?

Skicka en kommentar

Etiketter