Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 11 mars 2009
Nu har fabriksordern till huset kommit, det vill säga, vi ska göra de sista justeringarna och färgsättningen innan dom börjar bygga.

Jag har ju givetvis redan en åsik om vad jag tycker, men tyvärr är det inte bara jag som bestämmer. Maken har ju sina åsikter oxå. JAg tycker att vi ska tapetsera allt vitt å bo in oss lite innan vi börjar göra fondväggar och annat, maken tycker att vi kan göra lite fondväggar på engång och dessutom är han inte så förtjust i vitt... Hur hade ni tänkt? Nu behöver jag verkligen hjälp!
Kanske är det smart att göra vissa fondväggar på engång i vardagsrummet och en mönstrad i halleen iallafall.

Gahhh, förvirrad!



4 personer tycker något:

Anonym sa...

Ojdå :)
Hmm.. kul, har ni köpt ett sånt där sats hus eller vad det heter?
Jobbigt det här med tapetvalen.. Ni kan inte köra fondväggar i de rum du/ni redan vet vad ni vill ha för något och andra rum vitt? Mötas på hälften?
Fondvägg i sovrum iaf? Det är ju lätt å ändra :)
Lycka till!!!

Unknown sa...

Mycket som ska väljas... jag vet!! Tips är att inte ta fondväggar överallt utan kankse låta fondväggen fortsätta över två väggar eller ha på motsatt sida!!

Du har fått en utmärkelse av mig! Finns att hämta i min blogg!!

Kramiz

Unknown sa...

eh, jag e ju ganska ny på detta... hur o vart hämtar jag/ lägger jag till Bloggstatestik?? skulle vilja ha det på bloggen... kan du hjälpa?? thanks!

Anna sa...

Jag föredrar vitt enbart och gillar inte fondväggar. Men om maken inte gillar vitt så får ni ju hitta någon kompromiss. Tycker det är bra att bo in sig också men risken är att det aldrig blir gjort.

Skicka en kommentar

Etiketter