Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

torsdag 5 mars 2009
Ni vet hur det är när mattan blir undan ryckt från en och man helt enkelt känner sig ganska uppgiven.
Så känner jag nu.
Visst, dagarna går och ner och vissa e bra och andra inte. Idag är en inte dag.
Solen skiner, lagom temperatur ute och man borde vara glad, känna att snart är våren här osv.
Det gör inte jag.

Igår var jag hos en sjukgymnast som intte kunde hjälpa mig nått med ryggen, fick lite tips om hus jag ska röra mig å så men inte mer, jo förresten en rekomendation att gå till Rehband och prova om jag skulle tycka det var skönt med foglossningsbälte. Idag har jag så ont att jag undrar hur det ska gå att hämta Wilma...

Varför ska man bli behandlad på ett annat sätt när man är sjukskriven? Kan ni svara på det? Jag är fortfarande jag med samma åsikter, engagemang och kompetens. Tyvärr blir det väldigt tydligt att världen inte fnkar så, helt plötsligt har min kompetens sjunkigt avsevärt i vissas ögon och förmodligen har jag väl blovit korkad oxå, eller?
Morr.

Idag vill jag bara morra åt hela världen, fast samtidigt få veta att jag är lika bra som förut.

4 personer tycker något:

Johanna sa...

Åh, fina du!!! Du är fantastisk! <3Vi skiter i alla som beter sig dumt.
Trist med sjukgymnasten, kanske är nåt typsikt drag?! Nils var duktig idag och hans sjkgmn är okej, men lite skum... Svårt att få klara besked och hon uttrycker sig märkligt.

Kramar!!

elska sa...

Kram!

Anonym sa...

Typiskt hormoner! Tänk vad bra det skulle vara om vi slapp dem! Du är en SÅÅ bra tjej, mamma, säljare, väninna, dotter, inredare, bloggare osv.!
Kram
L

Caroline sa...

vad är Rehband?

Du, var som en svan. Låt otäckt kallt regnvatten bara rinna av utan att bli blöt av det. Du är fan så mycket mer värd än de där fattar. Å säg bara till så slår jag ner hela bunten. Jag ska bara simma några fler gånger så.

Gud vad jag kommenterar alla dina nya inlägg.
Krram

Skicka en kommentar

Etiketter