Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 30 mars 2009
Snart är det dags att hämta Wilma, lyx att jobba halv tid och få vara lite ensam innan lägenheten fylls med barn och make och massa bus. Wilma och pappan kan ju inte riktigt ta det lugnt ihop, det blr alltid gala hyss och höga skratt. Helst ska pappan bära runt på Wilma uppochner samtidigt som han gör allt annat och jonglerar lite med henne... Måste hitta en gymnastikförening när vi flyttat, hon går ju i sin mors fotspår. Ibland har jag kommit på mig själv med att tänka på bostadsort efter var det finns bra föreningar.... då har det handlat om

Sollentuna för Sollentuna gymnasterna
Upplands Väsby för UVGK där jag själv tränat trampolin och det är ju gryyyyymt kul!
Järfälla för Järfälla Gymnasterna där jag har haft 12 år av gymnastikkarriär
Täby för Täby GF

Men så kan man ju inte riktigt tänka, en kompis till mig tipsade dock om Håbo GF som ska vara väldigt bra med egen hall, hoppgrop,tumblingfloor och airtrack. Måste kolla upp dom.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter