Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 27 mars 2009
Vilken känsla!
Äntligen fick jag ut och köra igen, känns som evigheter sedan och jag hade ju nästan vuxit fast i kontorsstolen på jobbet. Vid 9 tiden i förmiddags bar det av mot borlänge, E18 till enköping och paus på statoil, var tvungen att köpa Ramlösa Mango, gott och blandat och ett äpple. CD spelaren var laddad med Män som hatar kvinnor, måste bara lyssna på den igen! Men oj vad mycket jag hade glömt händer. På riksväg 70 har dom äntligen fått klart förbifart Sala och det sparar man ju dels lite tid på men oxå slipper man ju stanna vid massa rödljus, bara sätta farthållaren på 100 och njuta!
Kanske är jag knäpp men 50 mil i bil gör en riktigt gott :) Straffas dock lite med smärta i rygg och fogar så det bar väl inte helt bra men värt endå!

Wilma skruttan är tyvärr inte bättre och har varit hemma hela dagen med sin pappa, snuvan rinner och ögonen är röda, halsmandlarna är svullna men ingen feber so far tack och lov. Får se hur natten blir...
Just nu ligger hon och myser i soffan med S&A s hund, Nahla. Det kan vara världens snällaste vovve!!!


1 personer tycker något:

Anonym sa...

värdens snällaste och tröttast hund,eller hur?S'Mor

Skicka en kommentar

Etiketter