Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 18 mars 2009
Jag är utslagen.

Ligger i soffan och orkar inte nått. Mitt järn värde är ju som bekant alldeles för lågt och blutsaften kan jag inte med. Järntabletter känns som sista utvägen och det är nog dags nu, synd att magen kaikar ihop totalt av dom men så här kan jag ju inte ha det.

Har iallafall lyckats få i mig lite havregryns gröt a la Caroline med banan på.
Kanske borde ha tagir det lugnt hela dagen men jag har ju myst med Bästa Johanna och sötaste Nils, vi har fikat på waynes, dragit barnvagn i solen och tagit en sväng på babyland - tack för en mysig dag!

4 personer tycker något:

Anonym sa...

Kan förstå att det är lite nervöst, men måste också vara OTROLIGT spännande! :)

Har ni ritat huset själv eller har ni haft hjälp?

Ät mycket broccoli och blodpudding, det är ju kanon mot lågt Hb :)

Kramar

elska sa...

Det finns olika sorter så du kanske kan få be att prova någon annan sort än det du ätit tidigare?
Järnrik mat är leverpastej, nötkött, blodpudding, gröna grönsaker, linser och bönor. drick inte mjölk till maten och drick inte kaffe efter maten. Ät grönsaker m mkt c-vitamin till maten och laga maten i gjutgärnspanna.
Sen var mina tips slut. ;-)

Anonym sa...

Vill tipsa dig omm FEXIM en ny järntablett som ska vara skonsam mot magen. finns även c-vitamin i den. det är en brustablett helt kanon ;-) annars e de bara käka de de andra skrivit ;-)

Kram Erika (tykes fru :-P)

Anonym sa...

Du har en award att hämta på min blogg :)

Skicka en kommentar

Etiketter