Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

söndag 22 mars 2009
Hela förmiddagen blev en enda lång nervös väntan. Har bara sålt en bostad tidigare och därifrån har vi tyvärr inga positiva erfarenheter. Vi fixade och donade in i det sista så alla kranar var tokblanka, balkongen var putsad och stylad, speglarna sken. Allt var perfekt. Inte ens lunchen intogs på hemmaplan utan uppe hos en snäll mormor i huset bredvid.
Mäklaren anlände strax före utsatt tid och vi försvann, det var nog dom längsta 45 minuterna på länge i mitt liv.

Allt gick bra, ett 10tal sällskap var här och spanade, några borde väl vilja lägga bud...? I morron är det omvisning och sen drar det väl igång, känns som om veckan kommer bli lång.

Vi har knappt vågat röra oss här hemma på eftermiddagen, man vill ju inte röra till lixom, hämtmat blev middagen för orka skura köket engång till... och sen fick hela familjen mysa i soffan :) Nu sover prinsessan och maken och jag myser lite innan det blir sängen och BECK!

2 personer tycker något:

Anonym sa...

Håller tummarna för att det blir budgivning och att ni får mer än vad ni vill ha för det :)

Här hemma ska jag också se Beck. Spännande med en film som jag inte sett, för jag har varit säker på att jag sett alla :)

Anonym sa...

Spännande! Är det en lght ni säljer? Ska ni flytta till större? Lycka till.

Skicka en kommentar

Etiketter