Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

lördag 28 mars 2009
Gomorron!
Wilma slog upp sina blå vid 8.30, då hade jag redan vaknat men inte gått upp.
Vi har nu avnjutit en mysfrukost i soffan framför barnprogrammen, brukar göra det på lördagsmornar när man inte har nån tid att passa :)

Maken sover fortfarande och ska lånas ut till Wilmas mormor så snart han masat sig upp, där ska det ska det skruvas och borras. Jag och Wilma har inga direkta planer men borde åka till ICA och storhandla.... dessutom svämar tvättkorgen över så det måste tas tag i. Wilma är iallafall piggare idag men vi har ju inte varit vakna sålänge heller.

Ikväll ska vi tillsammans med min syster och karl infinna oss hos vår far med sambo för spelkväll, Wilma ska få vara hemma med mormor!

Vad har ni för planer för dagen?

Önskar alla en mysig lördag!

2 personer tycker något:

Elin sa...

Vi mpste också storhandla idag, tråkigt men ett faktum...

Hoppas att ni får en fin dag!
Kramar

Caroline sa...

Hehe, jag gick precis upp efter mysmorgon med Thomas och lost i sängen.

:)

Skicka en kommentar

Etiketter