Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

tisdag 24 mars 2009
Budgivningen har börjat!

Nu är det nervöst, fortfarande kanske man ska säga, har ju varit det sedan i söndags kanske...

Några budgivare har vi iallfall och några ska tillfrågas i morron, annars kanske det förhoppningsvis kan bli klart framåt torsdag...
En annan sak som genererar klirr i kassan är ju förhoppningsvis skatteåterbäringen... Egentligen är man ju korkad som låter staten hålla på så mycket pengar åt en men det är ju skönt när dom kommer i en enda stor klump :) Loggade in på skatteverkets hemsida så fort jag kunde och blev glatt överraskad! Jag och maken kommer få tillbaka MASSOR!!! Känns bra nu med tanke på bebisankomst och husbygge!

3 personer tycker något:

Anonym sa...

BARA ETT TIPS

Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor
(till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)
Kika in på sida så får du se hur lätt det är.

http://www.freestreet.se/?r=4926

Unknown sa...

Aha, vad spännande! Hoppas ni får en stor vinst... :)

En del pengar går ju till husinredning, är inte billigt att bygga!!
Måste ses snart! Kram

Anonym sa...

Vi kommer också få tillbaka massor med pengar! För min del får de gärna hålla på dem, för jag tar hellre dem i en klumpsumma än lite då och då. Fast det är klart, lite ränta borde de ju faktiskt få betala:)

Jag ska hålla tummarna för att ni får jäääättemycket för lägenheten!!

Kram

Skicka en kommentar

Etiketter