Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 18 mars 2009
Wilma har en ny favorit.
IDag blev hon hämtad på dagis av sin underbara Mormor som hon tycker väldigt mycket om, dom kom hit en sväng men Wilma deklarerade att hon skulle gå hem till mormor en stund och att hon ville äta där. Så här löd konversationen;

-Mormor, jag vill äta middag hos dig
- men jag har ingen middag hemma
- va?? har du ingen middag???
-Näää jag tänkte ätalite halloumi och det tycker du nog inte e så gott

som tur var så fanns det pannkaka från igår i vårt kylskåp så det tog dom med sig och allt var frid och fröjd, jag menar om man får välja på pannkaka och gnisselost vad blir det då?

Dom hade iallafall lyssnat på ABBAs mamma mia och den fick vi sedan höra typ 8 gånger innan hon kunde sova idag... Ny favvo alltså!
- Mamma, den här ska vi lyssna på i din bil....

Toppen, tur att jag oxå gillar ABBA.

0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter