Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

måndag 2 mars 2009
Vi ska ju inreda badrummet i nya huset, och vi har helt fria händer. Dock har jag inte hunnit räkna ut hur stort det är å det kan ju ha vissa avgörande aspekter..

Svedbergs har en serie som jag tycker jätte mycket om och sen skulle jag vilja ha ett bubbelbad från jacuzzi. Allt i valnöt helst. Å så vitt kakel :-)


Tar tacksamt emot tips och idéer från er!

1 personer tycker något:

Unknown sa...

Om ni ska kolla på kakel, åk till Ekebybruk i uppsala. Vi var där, finns så mycket fint o grym service...
Vi har badrumsinredning från Svedbergs så jag hoppas att det blir snyggt o funktionabelt! i ett av badrummen har vi valnöt tillsammans med vitt kakel... modernt, stilrent o enkelt!

Skicka en kommentar

Etiketter