Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Bloggarkiv

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 25 mars 2009
Budgivningen som vi trodde började bra men flera som skulle lägga bud och några som skulle tillbanken fick idag ett väldigt tråkigt slut :( En av dom som varit på banken fick inte lån, en av de andra fick inte sin egen såld och tja, dom som lade bud på vår valde att hoppa av. Så nu står vi här - utan köpare! Sjukt stressande men jag vet ju att det är ganska vanligt och att det var 4 andra 3:or som vi konkurrerade med denna vecka, men va f-n vi som har det så fint här och bra läge och allt. Dom som hoppade av, som ändå var väldigt intresserade fick möjlighet att köpa en annan i huset bredvid med omgående inflyttning, det kan vi lixom inte matcha. Nu känner jag mig as-deppig och frågan är hur vi ska göra nu...

*Ledsen*

1 personer tycker något:

Unknown sa...

Jag lider med dig tjejen men vet att det kommer att lösa sig, det kommer bättre tider så det är bara att försöka igen...

Kramar hårt och peppar lite!

Skicka en kommentar

Etiketter