Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

onsdag 1 april 2009
Gomorron :)

Jag har haft sovmorron, sitter nu och dricker kaffe och äter lite frukost. Lyx. Maken och Wilma gick upp tidigt å åkte till dagis men jag fick sova vidare, ska vara på jobbet ca 13 idag för vi ska ut och äta ikväll och det vill jag inte missa. Har 2 dagars konferens nu men eftersom jag bara jobbar 50% så får jag välja hur jag vill vara med. Snälla chefen anpassar agendan så jag iallafall e med på det viktigaste.

HAr dagen till ära tagit fram ett par higwaterbyxor som jag fick när jag var gravid med Wilma, typ det enda jag sparat... Så svarta strumpbyxor, beiga byxor och turkos topp, ska försöka hitta ett par svarta ballerina skor i garderoben oxå :) Heja Våren!!


0 personer tycker något:

Skicka en kommentar

Etiketter