Kontakta mig

skrotochkorn@gmail.com

Besöksstatistik

Bloggens alla besökare:
Månadens besökare:
Veckans besökare:
Dagens besökare:

Mina auktioner

fredag 17 april 2009
Katastrofen är ett faktum, jag har gölmt kameran hemma. MORR!

KOm ut till landet vid 15 tiden och solen sken från blå himmel, Wilma och jag plockade ut alla leksakerna till altanen och hon forrunt medan jag slog mig ner på sen stol och solade ansiktet. Det blev riktigt varmt och skönt.
Maken kom lagom till middagen och nu är alla plåtarna till taket här, projektet som tas tag i denna helg är dock badrummet, där ska han riva och sätta nya spånskivor å sen våtrumsgips så vi kan kakla :)

Jag har tänkt lite, kanska jag borde satsa på en heltidssjukskrivning redan nu. Två av er har ju redan påpekat det och ingen kommer ju att tacka mig för att jag stannat för länge, det kommer ju bara jag att straffas av. Så den komande veckan tänker jag ägna åt jobba med det som ligger och börja förbereda för min vikarie. Men förhoppningen är ju att det bara är tillfällig katastrof och att värken kanske lägger sig lite.. *önskar*

Nu ligger maken ochjag i varsin soffa och snart ska vi kolla på film :) Brasan har redan hunnit brinna ut och nu är det så varmt här inne att det inte kom på frågan att lägga in mer ved.

3 personer tycker något:

Anna-Lena sa...

hej! Härligt att spendera helgen på landet och me den brasa :O) Är nyfiken på att läsa hur det har gått med er lägenhet... Du har säkert sett på vårt bygge via min blogg, det gick verkligen undan i påskas så snart är ni välkomna igen :O) Trevlig helg och hälsa familjen

Elin (Edvinsmamma) sa...

Tycker absolut att du gör rätt som funderar på att gå sjukskriven på heltid...för du måste ju tänka att det är många veckor kvar innan bebis ska komma...

Roligt att renovera ute i stugan! Synd att du glömde kameran, skulle ha varit roligt att se lite bilder på hur ni har det där :)

Kram

Johanna sa...

Bra att du börjar tänka om ang sjukskrivning. Njut nu av landet :) Låter härligt!
Kram

Skicka en kommentar

Etiketter